Lietuva – Latvija (2 d.)

1 diena

• Susitinka visa grupė prie įmonės, organizacijos būstinės ar kitoje patogioje vietoje.
  • Susipažįstate su kelionės vadovu – gidu bei autobuso vairuotoju, kurie pasitinka grupę.
  • Kryžių kalnas: aplankome Kryžių kalną, kurį tikėtina, kad lankėte paskutinį kartą tik mokyklos laikais su ekskursija. Jis jau yra tapęs lankomiausiu užsienio keliautojų objektų Lietuvoje. Tad verta pamatyti ir jums, kaip bėgant metams jis keičiasi.
  • Vizitas: šaltalankiai ir kaimynų latvių požiūris į lietuvius. Lankomės šaltalankių sode, sužinome, ką iš jų gamina – tikrai ne vien arbatą, bet ir sultis, alų, aliejų, kosmetika. Verta padegustuoti, tad degustuojame, kvepiname, bandome.
  • Pietūs – vizitas: kad naudinga ir vertinga būtų ir pietų pertrauka, pietų pakviesime į restoraną – alaus daryklą, įsikūrusią „in the middle of nowhere“ Latvijos laukų, kur vietoje ne tik gaminamas alus, bet ir auga savo salykliniai miežiai.
  • Atvykstame į Rygą, registruojamės viešbutyje.
  • Vakarienė: pašnekesiai, bendravimas, vienas kito geresnis pažinimas ir tiesiog geras laikas kartu.
  • Vakarojate ir bendraujate tiek, kiek yra jėgų.

2 diena

• Pusryčiai viešbutyje.
  • Rygos miesto turas: pirmiausia apsilankome viename didžiausių Šiaurės Europos turgų – Rygos centrinėje turgavietėje. Norintys gali pasirūpinti užkandžiais ar kitais skanėstais lauktuvėms. Toliau tęsiame miesto turą Rygoje su vietiniu gidu, kuris parodys ne tik labiausiai turistų pramintas gatveles, savo pasakojamose istorijose palies ir sąsajas su Lietuva.
  • Pietūs ir laikas atsikvėpti.
  • Kultūrinis vizitas: lankomės Rundalės muziejuje, apžiūrime nuostabius pilies sodus, atokvėpiui išgeriame kavos vietiniame restorane.
  • „Workshop‘as“: baigiamasis „workshop“ grupelėse apie dienos įspūdžius, ką ir kaip keičia/keis manyje, kokių naujų įspūdžių parsiveš kiekvienas.
  • Grįžtame į Lietuvą.
  • Gidas ir vairuotojas atsisveikina su grupe.